Tajemnice reklamy

Głównym celem warsztatów jest kształtowanie u uczniów umiejętności podejmowania racjonalnych decyzji zakupowych w oparciu o świadomą analizę i interpretację przekazów reklamowych.

Cele szczegółowe:
• wyrobienie u uczniów nawyku krytycznego postrzegania reklam i samodzielnej, możliwie obiektywnej oceny reklamowanych produktów,
• kształtowanie umiejętności odróżniania faktów od opinii,
• nauka rozpoznawania różnych rodzajów reklamy,
• nauka rozpoznawania narzędzi marketingowych (np. lokowanie produktu, gry reklamowe, programy sponsorowane),
• nauka rozpoznawania różnego typu wpływu poprzez reklamę na zachowania i zakupy.

Czas trwania warsztatów: 90 minut

Trenerzy

Iwona van Buuren

Marta Kwiatkowska

Aleksandra Musielak

Martyna Rajchert

Sylwia Solecka

oraz studenci psychologii Uniwersytetu Gdańskiego

Aneta Andrzejewska

Agnieszka Basałygo

Julia Jaśko

Adam Lewandowski

Maria Kornacka

Łukasz Rąbalski

Maria Sitek