ZOBACZ PROGRAM KONFERENCJI
Czym jest szczęśliwe życie?
Odpowiedzi na to pytanie od wielu wieków poszukują filozofowie, psychologowie, socjologowie, a także zwykli ludzie, którzy metodą prób i błędów próbują swojego własnego sposobu na szczęście. Współcześnie szczęściem zainteresowali się także marketingowcy, którzy uczynili z niego dobrze sprzedający się produkt. Reklamy mamią nas wizjami szczęśliwego życia. Można je osiągnąć wyłącznie poprzez posiadanie dóbr, które mają uczynić nasze życie lekkim i przyjemnym. Czy to właściwe podejście? Czy szczęście to życie wygodne, komfortowe, pozbawione trudów i trosk, czy jest to raczej nieustanna praca i wysiłek w dążeniu do samorozwoju? Nad tym będziemy się zastanawiać podczas tegorocznego sympozjum. Odwołamy się do dwóch odmiennych perspektyw – ekonomicznej i psychologicznej, a także spojrzymy na szczęście przez pryzmat różnych okresów życia człowieka – od dzieciństwa do starości.
Wstęp wolny!
***
Wśród naszych prelegentów są:
prof. Carl B. Becker z Kyoto University w Japonii,
dr hab. Lucyna Bakiera z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu,
oraz dr Renata Konieczna-Woźniak z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Więcej o tematyce wykładów: tutaj!
***
W ramach sympozjum odbędzie się też panel dyskusyjny z udziałem ekspertów i praktyków:
Jolanta Dyrda, pedagog, Ateneum Szkoła Wyższa w Gdańsku,
Aleksandra Lewandowska-Walter, psycholog, Uniwersytet Gdański,
Piotr Zbieranek, socjolog, Uniwersytet Gdański,
Aleksandra Mońko, psycholog, Educational Cha(lle)nge.
Więcej informacji o panelu: tutaj!
***
Drugiego dnia sympozjum zapraszamy młodzież na warsztaty „Tajemnice reklamy”, podczas których będzie można nauczyć się, jak reklama działa na człowieka oraz jak żyć mądrze i szczęśliwie w kulturze konsumpcji.
Więcej informacji o warsztatach: tutaj!